Harmadik személy bejegyzése üzembentartóként
A harmadik személy üzembentartóként történő bejegyzéséhez szükséges módosítás általános feltételei:
- A szerződésnek teljesen tartozásmentesnek kell lennie. Amennyiben díjhátralék vagy költség-, késedelmi kamat-tartozás áll fenn, azt Önnek rendeznie szükséges. Abban az esetben, ha ezen tartozások nem kerülnek rendezésre, harmadik személy üzembentartóként történő bejegyzésére nincs lehetőség.
- A hozzájárulás kiadása minden esetben Társaságunk egyedi kockázati elbírálásának függvénye és előfeltétele az új Üzembentartó általi készfizető kezességvállalás
- A kérelem benyújtása nem halasztó hatályú az esedékes befizetések tekintetében.
- Az üzembentartó személyének módosítására vonatkozó kérelem minden esetben szerződésmódosítási kérelemnek minősül.
Harmadik személy üzembentartóként történő bejegyzésének igényléséhez kérjük, a mellékelt Hozzájárulási kérelem adatlapot kitölteni és azt Társaságunk részére eljuttatni. Tájékoztatjuk, hogy a kérelmet kizárólag írásban, a szükséges dokumentumok egyidejű megküldése mellett tudjuk elfogadni.
Az új üzembentartó által benyújtandó dokumentumok:
Magánszemély esetén:
- az új Üzembentartó részéről kitöltött és az új Üzembentartó, valamint az eredeti Ügyfél által is egyaránt aláírt Hozzájárulási kérelem
- vezetői engedély másolat
- személyi igazolvány és lakcímkártya másolat
- 30 napnál nem régebbi közüzemi számla
- munkáltatói igazolás
Üzembentartói bejegyzéshez szükséges kérelmi nyomtatvány
Cég esetén:
- az új Üzembentartó részéről kitöltött és az új Üzembentartó, valamint az eredeti Ügyfél által is egyaránt aláírt Hozzájárulási kérelem.
- cégvezető(k) személyi igazolványának, vezetői engedélyének és lakcímkártyájának másolata
- cégjegyzésre jogosult(ak) aláírási címpéldánya(i)
- 30 napnál nem régebbi cégkivonat
- felhatalmazó levél eredeti példánya, melyet számlavezető bankjuk cégszerű aláírásával hitelesít (ezen formanyomtatványt a bejelentést követően küldjük meg postai úton)
- legutóbbi lezárt gazdasági év mérlege és eredménykimutatása
- NAV nullás igazolás, mely 30 napnál nem régebbi és/vagy NAV folyószámla kivonat
Üzembentartói bejegyzéshez szükséges kérelmi nyomtatvány-társas vállalkozások részére
A szerződésmódosítás költségét az Általános Szerződési Feltételek / Kondíciós lista tartalmazzák, amely költség Önt terheli.
A fent említett dokumentumokat és a Hozzájárulási kérelmet az alábbi elérhetőségeken tudja eljuttatni Társaságunk részére:
- Postai úton: 1365 Budapest 5. Pf. 173.
- Személyesen: Társaságunk székhelyén a 1065 Budapest, Révay u. 10. III. emelet alatt ügyfélfogadási időben (munkanapokon 8.00 - 16.00 óra között).
Amennyiben a kért információkkal kapcsolatban bármilyen kérdése merülne fel, kérjük, forduljon bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkhoz a 06 (1) 445-0555-ös számon.